El mes d’abril, la moda tornarà a pujar a la passarel·la de la Desfilada vilanovina, a Can Papasseit. L’organitza, un any més, l’Àrea de Promoció Econòmica, amb l’estreta col·laboració de l’Escola Artístic, l’ACI i Consultores de Bellesa independents de Mary Kay. A més, uns 17 establiments del municipi col·laboren també en aquesta Desfilada 2010, que es celebrarà el dia 17 d’abril. El regidor de Promoció Econòmica, Ricard Torras, es mostra content per l’alta participació que aquest any ha tingut la desfilada, que es presenta molt lluïda.
Aquest acte, que tradicionalment s’havia inclòs en la Fira del Comerç i la Indústria, ja fa uns quants anys que camina sol. Concretament, aquest serà el cinquè any que es celebri com un esdeveniment amb autonomia pròpia i amb molt bona acollida, per la qual cosa, segons afirma Torras, els objectius han estat assolits.
L’aforament per gaudir de la Desfilada a Can Papasseit serà limitat i l’accés es farà per mitjà d’invitacions, que els comerciants col·laboradors repartiran entre els seus clients. Aquests comerços són: Joieria Diaz, Cristalleria Maria, Imagine Fina Moda, Tot Estil, El Golafre, Cal Rubio, Gonzalo, DayCris, Samy, Novetats Maria, Casajuana, Look 21, Viffer, Bodega Gallardo, Pri+, Galisteo i Kalmah.
D’altra banda, aquest any hi haurà canvis importants a la Fira del comerç i la indústria que passarà del maig a principis d’octubre. Una decisió que s’ha pres juntament amb l’ACI i la resta de comerciants del poble, després de valorar els pros i els contres. La fira torna, doncs, a acostar-se a les dates originàries d’aquest esdeveniment que s’havia començat celebrant el mes de setembre.