Dimarts, 17 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

La sindicalista de CCOO Alfonsa Santiesteban rep la medalla President Francesc Macià 2020 al mèrit al treball

10 de desembre de 2020
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

  • Alfonsa Santiesteban rebrà la distinció el proper 11 de desembre, en una cerimònia telemàtica, que es podrà veure al canal youtube del departament de Treball
  • 30 entitats han destacat el seu compromís en favor de la cohesió social, la lluita feminista, la cooperació i la solidaritat internacional, els drets humans o en la reivindicació de serveis públics universals i de qualitat

La sindicalista montbuienca de CCOO Alfonsa Santiesteban ha estat reconeguda amb la medalla President Francesc Macià 2020 al mèrit al treball que atorga la Conselleria de Treball, Afers Socials i Famílies, a proposta de CCOO de Catalunya. Rebrà la distinció el proper 11 de desembre, en una cerimònia telemàtica, que es podrà veure pel canal Youtube del departament de Treball, https://www.youtube.com/user/treballcat

foto AlfonsaSantisteban
Alfonsa Santiesteban

L’actual coordinadora de CCOO de l’Anoia de 59 anys, va néixer a Lora de Río (Sevilla) i va arribar amb la família al barri de Sant Maure, de Santa Margarida de Montbui a l’edat de 7 anys, buscant una millor forma de vida i fugint de la persecució política de la dictadura franquista, pel compromís polític del seu pare. 

De ben jove formà part de la junta de l’Associació de Veïns i Veïnes “La Convivència” del barri de Sant Maure, lluitant pels serveis bàsics: el centre d’atenció primària,  les escoles, l’asfaltat de carrers, l’enllumenat públic o la provisió d’aigua.

L’any 1979 s’afilia al sindicat CCOO i des d’aleshores ha estat una lluitadora infatigable en la defensa laborals. Ha format part de la comissió executiva del sindicat del tèxtil a la comarca, ha negociat convenis, expedients de regulació, tancaments… Posteriorment es va especialitzar en assessorament sociolaboral per a persones treballadores estrangeres al CITE. Ha ostentat diverses responsabilitats sindicals a la Unió Comarcal de CCOO de l’Anoia i actualment és la coordinadora de CCOO a l’Anoia i responsable de cooperació i solidaritat.

30 entitats destaquen el seu compromís honest i militant a favor de la cohesió social, la lluita feminista, la cooperació i la solidaritat internacional

Al marge de la militància sindical també ha estat molt compromesa i activa en el teixit associatiu de l’Anoia. En aquest sentit, cal destacar les 30 entitats que s’han implicat fent cartes d’acompanyament a la seva candidatura a la medalla Francesc Macià, destacant el seu compromís honest i militant a favor de la cohesió social, la lluita feminista, la cooperació i la solidaritat internacional, els drets humans o en la reivindicació de serveis públics universals i de qualitat.

Segons Josep M. Romero, secretari general de CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf, han proposat el reconeixement de la trajectòria personal i sindical d’un dels millors actius. 

Alfonsa Santiesteban ha decidit jubilar-se el proper congrés i la seva trajectòria la fa absolutament mereixedora d’aquesta medalla. Representa, diu Josep M Romero, “la visibilització de milers de dones treballadores lluitadores del sector del tèxtil de l’Anoia i a la classe treballadora de la Conca”. 

Etiquetes: ccooHomenatge
Notícia anterior

Mascotas 2 i El Parque Mágico, propostes familiars del Cineclub Vilanova per aquest mes de desembre

Notícia següent

L’alcohol és el fil conductor del Positiva-Ment de desembre que aborda el tema de la salut i l’actualitat | ÀUDIO

Relacionat Notícies

Francisco Palacios
Ajuntament

La Tribuna de Ràdio Nova – Francisco Palacios de Vilanova Alternativa

17 de maig de 2022
plaques solars al centre innovacio anoia
Economia

L’Ajuntament aposta per les renovables i preveu instal·lar plaques solars fotovoltaiques a tots els edificis municipals

17 de maig de 2022
cursos-formacio-promocio-2022-500-CURSOS
Economia

Comença un nou curs gratuït d’Office al Centre d’Innovació Anoia

17 de maig de 2022
Notícia següent
positivament marc20 (36)

L’alcohol és el fil conductor del Positiva-Ment de desembre que aborda el tema de la salut i l’actualitat | ÀUDIO

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.