A partir de dimecres 1 d’octubre Ràdio Nova emetrà, tot just després de l’informatiu migdia, La Tribuna un nou programa d’actualitat política on es recolliran les valoracions dels representants dels diferents grups municipals sobre els temes tractats als plens municipals. Aquest espai, en format d’entrevista, s’emetrà després de cada ple. Cada tribuna tindrà una durada aproximada de 15 minuts i estarà dedicada en exclusiva a un agent polític.
Davant el nombre dels grups municipals a l’Ajuntament les tribunes s’allargaran com a mínim dues setmanes, ja que emetrem una o dues entrevistes diàries depenent de la disponibilitat.
La intenció és acostar a la ciutadania els fets, les iniciatives, les peticions i tot el referent a l’acció política local per veu dels seus protagonistes.