Dilluns, 16 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

L’Agrupació Cultural i Recreativa fa un balanç molt positiu de la Festa de Reis i agraeix a tothom la seva participació | ÀUDIO i FOTOS

11 de gener de 2022
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

  • Des de l’Agrupació Cultural estan convençuts que alguns canvis han estat molt positius, com la posició dels patges i patgesses davant les carrosses reials.
  • També valoren donar continuïtat a fer el primer tram de la cavalcada sense música per facilitar la participació dels nens i nenes amb necessitats especials.

Vilanova del Camí va viure el passat 5 de gener una de les nits més màgiques de l’any. Malgrat les restriccions proposades per Salut, es va poder celebrar la Cavalcada de Reis, tal com estava prevista. L’Agrupació Cultural i Recreativa, responsable de l’organització de la Festa de Reis, ha fet una valoració molt positiva de la diada, especialment per la participació de la ciutadania, que va estar molt present durant tot el recorregut.

Reis 2022
Cavalcada de Reis 2022
Àlbum Fotogràfic de la Cavalcada de Reis 2022

“Estem especialment satisfets de la resposta del públic i de les reaccions dels infants, els veritables protagonistes de la festa”.

–        Manuel Ocaña, president de l’Agrupació Cultural i Recreativa

El repte no ha estat fàcil, explica Manuel Ocaña, ja que la pandèmia ha obligat a l’entitat a fer modificacions sobre la marxa per adaptar-se a les normatives de Salut, però estan convençuts que alguns canvis han estat molt positius i valoren mantenir alguns d’aquests canvis en pròximes edicions.  

“Aquest any, per exemple, hem posat els patges i les patgesses davant de les carrosses i això ha facilitat que els nens i nenes s’hi poguessin apropar més. Els patges han tingut el seu protagonisme i els Reis el seu”.

–        Manuel Ocaña, president de l’Agrupació Cultural i Recreativa

Ocaña també ha valorat amb satisfacció l’adaptació d’un tram de la cavalcada sense música per facilitar la participació de nens i nenes amb necessitats especials. Tot i que per a pròximes edicions caldrà parlar amb els veïns perquè també respectin el silenci de la cavalcada per no perjudicar aquests infants. Des de TEA Anoia, l’entitat que ho va proposar també estan contents amb la iniciativa.

Des de l’Agrupació han fet públics a les xarxes socials un seguit d’agraïments a la ciutadania, als col·laboradors, a la gent de l’entitat, patges i patgesses, ajuntament, Policia Local, Protecció Civil i a totes aquelles persones que han ajudat a fer d’aquesta festa, una gran festa.

Manuel Ocaña ha tingut paraules d’agraïment també per als comerços locals i per als Cabrons de Vilanova del Camí, responsables d’encendre els focs.

“En aquesta festa col·laborem tots i sense aquesta col·laboració, l’Agrupació, no la podria tirar endavant. Sabem que aquestes són dates complicades i que són moltes les hores que s’hi dediquen així que per això ho agraïm molt”.

–        Manuel Ocaña, president de l’Agrupació Cultural i Recreativa

Etiquetes: Agrupació Cultural i RecreativaCavalcadaReis Mags
Notícia anterior

Nou avís de la companyia elèctrica Endesa per dijous

Notícia següent

Jordi Barón: “La Fira del Camí Ral es presenta renovada i amb una important participació de les entitats locals” | ÀUDIO

Relacionat Notícies

Quimet el guixer
Cultura

Es presenta en societat en Quimet, el nou gegantó de la imatgeria festiva del municipi 

13 de maig de 2022
Albert-Nieto-i-Carlos-Gomez
Àudio

Carlos Gómez i Albert Nieto tornen a pujar plegats a l’escenari a Vilanova del Camí | Àudio

13 de maig de 2022
vilaestiu 22
Ajuntament

Infants i joves podran gaudir d’un ampli ventall de propostes lúdiques i esportives en el marc del VilaEstiu’22

13 de maig de 2022
Notícia següent
jordi baron gener 2022

Jordi Barón: “La Fira del Camí Ral es presenta renovada i amb una important participació de les entitats locals” | ÀUDIO

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.