- Des de l’associació col·laboren en diferents projectes associats a l’agermanament, coordinen i gestiones les acollides, es fan càrrec de la recepció de Festa Major i col·laboren en la mostra fotogràfica itinerant “Colors d’Europa”.
- El conveni de col·laboració que fins ara contemplava Calcinania i Amilly, s’amplia amb Pozo Alcón i contempla també el futur agermanament amb Alcántara.
L’alcaldessa Noemí Trucharte i el president de l’Associació de Germanor, Juan Romero, acompanyats de la regidora d’Agermanament Susana Gutiérrez, van signar divendres passat un nou compromís de col·laboració. Ambdues parts coordinen les accions per a desenvolupar activitats i intercanvis amb Calcinaia i Amilly i, des d’aquest 2023, també amb Pozo Alcón.
En virtut d’aquest nou conveni, l’associació es farà càrrec de la difusió i coordinació dels viatges i altres activitats en el marc de l’agermanament per donar accés a tota la ciutadania.
Entre els compromisos adquirits per l’entitat, també s’inclou l’organització de la mostra fotogràfica itinerant “Colors d’Europa” que es comparteix amb els municipis agermanats sobre festes, tradicions o costums i que permet conèixer diferents punts de vista sobre un mateix tema.
Des de Germanor també col·laboren en la recepció dels municipis agermanats durant la Festa Major i coordinen l’acollida amb les famílies vilanovines.
L’actual conveni també contempla un futur agermanament amb Alcántara i, per tant, el compromís a la promoció i participació d’aquest agermanament.
En compensació, l’Ajuntament de Vilanova de l Camí ha atorgat a l’Associació de Germanor, una subvenció anual de 4.000 €, per fer front a les despeses associades a l’agermanament.