En la darrera sessió plenària, el consisitori vilanoví va aprovar la imposició i ordenació de Contribucions Especials per al finançament de la urbanització del carrer Sant Isidre, en el tram que va des del carrer Monistrol al d’Alfons XIII.
El cost de les obres és de 312.000€, dels quals l’ajuntament en pagarà prop de 70.000€. El departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya, a través de la Llei de Barris, també hi participarà amb una subvenció de 65.000€ i per tant, els veïns només hauran de fer-se càrrec del 56,72% restant, és a dir, uns 177.000€.
Aquestes xifres són només previsions. Segons va explica al Ple el regidor d’Urbanisme Carles Majoral, si després de treure l’obra a licitació s’aconsegueix una rebaixa del preu, aquesta millora redundarà en l’aportació dels propietaris. La urbanització del carrer Sant Isidre ha estat demanada pels veïns en diferents ocasions i, segons Majoral, és molt necessària donat el mal estat en el que es troba.