- La primera sessió després de la pausa estival incorpora algunes qüestions rellevants com la modificació del Reglament Orgànic Municipal i l’aprovació del Compte General de l’exercici 2022.
L’Ajuntament de Vilanova del Camí celebrarà una sessió ordinària del Ple el pròxim dilluns 18 de setembre. Aquesta és la primera sessió després de la pausa estival i la que encetarà el nou curs polític. La sessió és oberta al públic i començarà a les 19:00 h.
L’ordre del dia s’obrirà amb els punts de Presidència. El consistori haurà d’aprovar les actes dels plens anteriors i es donarà compte dels Decrets d’Alcaldia. En aquesta sessió plenària es debatran diferents qüestions rellevants com la modificació del Reglament Orgànic Municipal, o l’aprovació del Compte General de l’exercici 2022 i altres assumptes comptables i financers.
Pel que fa a l’àrea d’Obres, Urbanisme, Medi Ambient i Serveis Municipals, el Ple analitzarà el contracte de manteniment de l’enllumenat públic i les instal·lacions semafòriques, així com la revisió de tarifes d’autotaxi i altres qüestions relacionades amb els serveis públics.
L’ordre del dia també abordarà qüestions relacionades amb Educació com l’ampliació del pressupost per a les escoles bressol municipals i altres temes relacionats amb Joventut.
Com que es tracta d’una sessió ordinària, al final del Ple s’obrirà un espai per a precs i preguntes dels regidors i regidores de la Corporació. I, una vegada finalitzat, serà el públic el que podrà preguntar al govern sobre els temes que consideri oportuns.
La sessió plenària es podrà seguir en directe, a partir de les 19:00 h, a la sala de plens, o en línia, pels canals habituals: radionova.cat i tvvilanova.cat.