- El públic familiar podrà gaudir del film Space Jam: Nuevas leyendas, a partir de les 11:30 h.
Diumenge hi ha una nova sessió de cinema a Can Papasseit dins el cicle del CineClub Vilanova. +QCine ens porta “Space Jam: Nuevas leyendas”.
La superestrella de l’NBA, LeBron James, s’uneix a Bugs Bunny i a la resta dels Looney Tunes en aquesta esperada seqüela d’aquella primera part anomenada Space Jam de l’any 1996, amb Michael Jordan. Una pel·lícula plena d’ànima, com assenyalen des de +QCine, “amb molt bons missatges, especialment, per a la indústria audiovisual amb la seva, gens vetllada, crítica a l’esclavitud de l’algorisme”.
Cal recordar que aquesta temporada l’horari de la projecció s’ha avançat i ara és a les 11:30 h.
El desembre, força ple amb l’agenda de Nadal, la projecció s’avançarà al dia 11, amb “Encanto”. El 29 de gener serà el torn de “¡Canta 2!”; el 26 de febrer arribarà “D’Artacan i els tres gosqueters” i el 26 de març la projecció prevista és “La patrulla canina: la película”.
Per a més informació podeu visitar la pàgina de +QCine: