Divendres, 20 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

Les activitats del Vila Estiu 2021: Casal, Esportiguay, cursos de natació i piscina han fet ple a Vilanova del Camí

21 de juny de 2021
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

  • 258 infants i joves participaran de les activitats de lleure del Casal d’estiu, del 28 de juny al 23 de juliol
  • L’Esportiguay recupera bons índexs de participació  i els cursos de natació s’omplen en tots dos torns
  • Els cursos de natació infantil han omplert places. Al matí es donarà servei a 24 infants i a la tarda s’han ocupat les 35 places disponibles

L’oferta conjunta d’activitats recollides al programa Vila Estiu 2021 ha tingut una excel·lent acollida. El Casal acollirà 258 infants i joves del 28 de juny al 23 de juliol, l’Esportiguay més de 150 del 28 de juny al 31 de juliol i els cursos de natació han ocupat pràcticament totes les places disponibles. Pel que fa als abonaments de temporada de la piscina, ja se n’han expedit gairebé 700.

Casal estiu 2020 3
Imatge d’arxiu

Aquest juliol, més de 250 infants i joves gaudiran de les activitats de lleure del Casal d’estiu

258 infants i joves s’han inscrit al Casal d’estiu de Vilanova del Camí. 128 nens i nenes gaudiran de les activitats de lleure a les instal·lacions del Joan Maragall i 91 al Pompeu Fabra. La Tropa, també ha fet ple amb 39 inscripcions.

Les activitats del Casal d’estiu començaran el 28 de juny i s’allargaran fins al 23 de juliol, en torns setmanals. Com cada juliol, el Casal d’estiu tornarà a oferir als infants i els joves vilanovins la possibilitat de gaudir d’un programa de lleure els matins, de dilluns a divendres. Enguany, seguint el model de l’any passat, l’organització s’ha adaptat al compliment dels protocols sanitaris per oferir una activitat divertida però segura.

L’Esportiguay recupera bons índexs de participació  i els cursos de natació s’omplen en tots dos torns

Pel que fa a  l’Esportiguay, aquest estiu donarà servei a prop de 150 infants i joves que s’han pogut inscriure per setmanes. Les setmanes més concorregudes, expliquen des d’Esports,  seran la 2a, 3a i 4a setmana, amb una mitjana de 125 participants. També destaquen l’elevat nombre de participants de l’ ESO, que denota –asseguren-  les  ganes de sortir i practicar amb els amics i amigues.

Un equip de 15 monitors/es i un coordinador  s’ocuparan de programar activitats i  fer-los gaudir de l’esport durant els matins d’estiu, des del 28 de juny i fins al 30 de juliol.

Esports recupera aquest estiu l’accés de grups a la piscina, una de les activitats més esperades pels infants, que es farà per torns i de forma controlada.

També els cursos de natació infantil han omplert places

L’oferta dels cursos de natació també ha tingut molt bona acollida. Al matí es donarà servei a 24 infants de 5 a 14 anys atesos per un equip de 3 professionals. I a la tarda, s’han ocupat les 35 places disponibles i s’hi destinarà un equip de 4 professionals.

Esports ha tramitat gairebé 700 abonaments de piscina

Des d’Esports han explicat que el tràmit d’abonaments de piscina marxen a molt bon ritme. Asseguren que la cita prèvia els ha permès fer la gestió amb total seguretat i controlar adequadament les reserves. Cal recordar que a causa de la Covid, l’aforament a les piscines Can Titó està limitat.

Fins aquest dijous s’havien atès 212 cites prèvies que han generat el tràmit de 676 abonaments. Per a les pròximes setmanes, està previst atendre 171 cites prèvies més, ja concertades.

Com que el tràmit d’abonaments és limitat, des d’Esports alertes que -a  partir d’ara-, les cites prèvies aniran condicionades a l’existència d’abonaments. Per tant es tramitaran fins a esgotar les existències.

Les entitats esportives també se sumen al lleure d’estiu

A banda del Casal d’estiu, l’Esportiguay i els Cursos de Natació, i l’entrada a la piscina, diferents entitats preparen també opcions alternatives per aquest estiu. És el cas del Tai Jitsu, de les tecnificacions de futbol del CE Anoia i de les de Gimnàstica Rítmica del CG Ballerina, o el torneig de futbol sala, entre d’altres. Tot plegat suma per tornar l’estiu als infants en format de lleure, esport i diversió.

Etiquetes: CasalEspai JoveesportiguaynatacióPiscinaVila Estiu
Notícia anterior

Nou servei de ciberseguretat per a les empreses dels Polígons dels Plans

Notícia següent

Donar menjar als ànecs o altres animals a l’espai públic suposa una infracció i es castigarà amb sancions de fins a 120 €

Relacionat Notícies

Vanesa Gonzalez 2
Ajuntament

La Tribuna de Ràdio Nova – Vanesa González de Vilanova 365

19 de maig de 2022
caminada saludable CAP
Notícies

L’EAP de Vilanova del Camí convida la ciutadania a participar d’una caminada saludable aquest dilluns

19 de maig de 2022
activitats accio salut dones
Ajuntament

Vilanova prepara una caminada i un taller de risoteràpia per celebrar el Dia Internacional d’Acció per a la Salut de les Dones

19 de maig de 2022
Notícia següent
no els donis menjar

Donar menjar als ànecs o altres animals a l’espai públic suposa una infracció i es castigarà amb sancions de fins a 120 €

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.