- Voluntaris de l’AEMA muntaran d’11:00 a 14:00 h una parada d’articles de marxandatge per col·laborar en la lluita contra l’Esclerosi Múltiple
- Des de l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament de Vilanova del Camí es farà la donació de 150 € de la recaptació de la taquilla de diumenge a l’AEMA
Aquest diumenge 12 de juliol es celebrarà arreu de les piscines el Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple tot i que aquest any es farà de manera diferent per adaptar l’activitat a la nova normalitat. A Vilanova del Camí, l’activitat es farà a les piscines Can Titó d’11:00 a 14:00 h i anirà a càrrec de les persones voluntàries de l’Associació Esclerosi Múltiple de l’Anoia, l’AEMA.
Aquest any, per complir amb la normativa de seguretat i protecció, no es farà el tradicional salt simultani a l’aigua de les 12 del migdia, ni tampoc es faran els relleus per nedar uns metres per l’esclerosi múltiple. Això sí, la campanya online permet sumar metres de manera virtual amb donacions econòmiques a partir dels 5 euros.
Les persones que s’apropin a les piscines Can Titó aquest diumenge podran participar a la campanya comprant qualsevol dels productes de marxandatge que s’han preparat i que aquest any llueixen la imatge creada per la dissenyadora Mariona Tolosa Sisteré. Es podran adquirir tovalloles, bosses, necessers, ampolles o samarretes, per col·laborar en la lluita contra la malaltia.
Des de l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament de Vilanova del Camí es farà la donació de 150 € de la recaptació de la taquilla de diumenge a l’AEMA.
L’objectiu primordial dels organitzadors del Mulla’t és seguir visualitzant la malaltia, i a la vegada aconseguir recursos econòmics que aquest any aniran destinats al seguiment, acompanyament i rehabilitació dels malalts, i també a la investigació.
Aquest any, el grup Gertrudis ha estat l’encarregat de posar música a la campanya de la Fundació Esclerosi Múltiple amb ‘La pitjor cançó de l’estiu’. La peça arrenca amb el grup tocant sense cap tipus d’harmonia. Una manera de comparar el que suposa viure amb els símptomes de l’esclerosi múltiple.
La Fundació Esclerosi Múltiple, a través del web mullat.cat, ha posat en marxa una campanya per recaptar fons per lluitar contra la malaltia. Conviden a tothom a sumar-se a aquesta iniciativa per aconseguir que tant la cançó com la vida de les persones amb esclerosi múltiple millorin.
A mesura que augmentin els donatius, es desvetllaran diverses peces amb millores de la cançó per finalment descobrir el videoclip el diumenge 12 de juliol, dia que Jordi Solé, president de l’AEMA confia que la cançó soni perfectament.