- Finalment, i si no hi ha més canvis, els talls de trànsit s’han programat per al 7, 8, 12, 13 i 14 de setembre en diferents horaris.
- Les afectacions es produiran en el PK 36+700 (enllaç de Capellades) i el PK 44+050 (enllaç amb N-IIa) de la C-15
El Centre de Control de l’Eix Diagonal ha anunciat un canvi de dates pel que fa als treballs de construcció del viaducte de la C-15. A finals del mes d’agost van anunciar talls de trànsit puntuals per als primers dies de setembre, però finalment han canviat les dates donada la previsió de pluges prevista per als pròxims dies. Les grues no poden accedir amb el terreny mullat a causa de les pronunciades rampes d’accés.


Finalment, i si no hi ha més canvis, els talls de trànsit es faran el dijous 7, de 9:15 a 16:00 h; divendres 8, de 7:30 a 15:00 h; dimarts 12, de 9:15 a 17:30 h; dimecres 13, de 9:15 a 16:00 h i dijous 14, de 9:15 a 16:00 h.
Les afectacions es produiran en el PK 36+700 (enllaç de Capellades) i el PK 44+050 (enllaç amb N-IIa) de la C-15 amb desviaments obligatoris i degudament senyalitzats en els horaris abans indicats.
El trànsit restarà obert, i es tallarà pel temps indispensable per a transportar i hissar cada biga del viaducte ubicat al PK 41 de la C-15 segons vagin arribant, i es tornarà a obrir fins a l’arribada de la següent.
L’enllaç del polígon industrial de La Rata quedarà amb el trànsit obert en sentit sud i en sentit nord es tallarà el trànsit en el moment que arribin les bigues.
Durant un dels dies de l’actuació, el sentit sud romandrà desviat durant tota la jornada de treball amb motiu de tasques d’aglomerat.