L’equip aleví masculí de l’Escola Joan Maragall de Vilanova del Camí va aconseguir, diumenge passat, un meritori segon lloc en la final del Campionat Nacional de Cros Escolars, celebrat al Parc de la Draga de Banyoles.
Els vilanovins s’havien classificat per l’excel·lent paper desenvolupat durant la Jornada del Cross Comarcal, el passat més de gener, a Vilanova del Camí. De fet es van classificar fins a tres equips de l’escola Joan Maragall: l’equip benjamí masculí, format per Joel Carrión, Eric Oset, Ivan Garcia i Javier Garcia; l’equip aleví femení format per Chaymae Dahmi, Eliza Irazoc i Judith Salas; i l’equip aleví masculí format per Héctor Ramos, Roger Salas, Víctor Zurita i Àlex Martos. També es va classificar la benjamina Amal Bahida que va fer una excel·lent carrera.
La jornada de Banyoles fou una gran festa esportiva, organitzada pel Consell Esportiu del Pla de l’Estany i per la Unió de Consells Esportius, que comptà amb la participació de 1700 atletes escolars de tot Catalunya i prop de 5000 visitants.
L’expedició vilanovina va viatjà juntament amb les seves famílies amb la delegació del Consell Esportiu de l’Anoia que acompanyà i dirigí als joves atletes al llarg del matí.