- Per tramitar l’accés a l’APP o qualsevol suport i informació sobre l’aplicació, es pot contactar amb l’Oficina de Fons Europeus al 93 805 44 11 (extensió 5) o enviant un correu electrònic a peconomica@vilanovadelcami.cat.
L’Oficina de Fons Europeus local, ubicada al Centre d’Innovació Anoia, es posa a disposició de la població vilanovina per facilitar l’ús de la versió definitiva de l’App “La meva Carpeta Ciutadana” que el govern ha llençat amb el suport dels fons europeus. Es tracta d’una eina que serveix per simplificar a la ciutadania els tràmits amb l’Administració Pública i fer-hi més accessible la comunicació.
L’app “La meva carpeta ciutadana” és una plataforma digital que permet als ciutadans accedir a serveis i tràmits administratius de manera electrònica. A través de l’app, els usuaris poden emmagatzemar i gestionar documents importants, realitzar tràmits -com sol·licituds i certificats-, comunicar-se amb l’administració pública i organitzar cites i recordatoris.
Per accedir a l’app s’ha de disposar d’un certificat d’identificació pels serveis públics, que poden ser: Clau PIN, Clau Permanent, Certificat Electrònic o DNI electrònic. Des de l’OSFE volen posar-la a l’abast de tothom i facilitar les eines per tramitar l’accés a l’APP o qualsevol suport i informació sobre l’aplicació. Només cal demanar hora trucant al 93 805 44 11 (extensió 5) o enviar un correu electrònic a peconomica@vilanovadelcami.ca