Diferents dones de la comarca, vinculades a grups o associacions que defensen els drets de les dones, s’han unit per constituir la Plataforma pel Dret al Propi Cos de la Comarca de l’Anoia. Davant l’amenaça feta pel ministre de Justícia Alberto Ruiz Gallardón de suprimir o retallar drets reconeguts a la “Llei d’interrupció voluntària de l’embaràs que es va aprovar el 2010”, les dones de l’Anoia han fet front comú.
Amb motiu del “Dia Internacional per la Despenalització de la interrupció voluntària de l’embaràs” que es celebra cada 28 de setembre, han organitzat un acte de presentació pública d’aquesta “Plataforma pel Dret al Propi Cos de la comarca de l’Anoia” adherida a la que existeix a Ca la Dona, el moviment Feminista de Catalunya.
La presentació pública es farà en el marc d’una taula rodona prevista per aquesta tarda, a partir de les 7, a la Sala de Socis de l’Ateneu Igualadí.