Els dimecres han canviat la fesomia al Mercat Municipal de Sant Hilari de Vilanova del Camí. Des de mitjans de febrer, els comerciants del mercat han posat en marxa una campanya per promocionar els productes frescos a preus reduïts. Cada parada, promociona una sèrie de productes a baix cost per ajudar a les famílies a omplir la nevera. Productes que van canviant cada setmana per oferir una àmplia i variada selecció. Segons explica la presidenta del Mercat, Conxita Roca, la campanya està funcionant molt bé i ha donat més ambient als dimecres, sobretot a les tardes, que habitualment havien estat comercialment molt fluixes.
Conxita Roca assegura que s’estan complint les expectatives de la campanya que era “la fidelització dels clients que ja s’han acostumat a fer les compres més importants els dimecres”. La presidenta del Mercat explica que “la iniciativa també ha servit perquè clients que fins ara feien les seves compres al Mercat una vegada al mes o cada dos mesos, ara ho facin gairebé cada setmana”.
L’afluència de clients, diu Roca, “és similar totes les setmanes malgrat que sempre hi ha algun dia més fluix. Depèn, potser, dels productes que oferten les diferents parades del Mercat”. Comprar un lluç sencer a 5,99 € el kg, un menú a 2,70 € que inclou: un Frankfurt, una hamburguesa, un pinxo, dos ous i un tros de botifarra de pagès, mig quilo de carn picada de regal per compres superiors a 12 € o un pollastre sencer per compres superiors a 15 €, són algunes de les econòmiques propostes dels comerciants del Mercat. Propostes que tenen previst continuar fins el proper 25 d’abril.