Som Vilanova reprèn l’activitat després de l’estiui i celebra aquest dijous, 18 de setembre, la segona assemblea oberta. Després de la primera experiència el mes de juliol, els assistents podran entrar a debatre punts a incorporar al programa i l’estratègia a seguir en els propers mesos. Aquesta coalició impulsada per ERC va endegar la seva activitat amb l’objectiu de sumar esforços de cara a les eleccions municipals de 2015. Afirmen que la seva voluntat “és agrupar veïns i partits de l’espai de l’esquerra, i així contrarestar la fragmentació de vot causada per la multitud de candidatures de la localitat”.
Després de presentar-se públicament el mes de juny, Som Vilanova va fer la primera assemblea oberta al veïnat el mes de juliol. Una vintena de persones van participar en la primera trobada. La candidatura neix amb l’objectiu d’articular una alternativa de govern i fa una invitació a la participació dels partits polítics, però sobretot a les persones que s’hi vulguin comprometre en l’articulació d’una “proposta política d’esquerres, integradora, amb respecte per qualsevol orientació ja sigui cultural, religiosa, de sexe…”. Segons va explicar el regidor republicà Xavier Bermúdez després de la primera trobada “el programa, l’elaboració de la candidatura i la tria del cap de llista mateix sortiran de la decisió de l’assemblea”.
La segona assemblea de Som Vilanova serà aquest dijous a les 7 de la tarda, a la sala d’actes de l’edifici d’entitats.
Som Vilanova també posa a disposició també de les persones interessades el correu somvilanova@gmail.com i els seus perfils a Facebook i Twitter.