- La sessió virtual que cada dilluns ofereix l’AUGA serà molt especial, en forma de concert, amb la cantant vilanovina Sheila Grados
- Segons ha explicat a Ràdio Nova, va rebre la invitació per part de l’AUGA amb molta il·lusió, perquè li permetrà tornar a estar a prop d’un col·lectiu molt estimat
“Amb la situació que estem vivint” explica Grados “trobo a faltar l’escenari”, però sobretot, afegeix, el vincle amb les persones i el fet de poder compartir la passió i la professió amb el públic. Assegura que pensa molt sovint en la gent gran amb qui coincidia tot sovint en els balls de saló i en les actuacions que oferia per aquest col·lectiu, amb el qual, es nota que hi ha una estima molt gran: “tinc un pensament per molts dels que venien a ballar el diumenge, amb ganes de passar-ho bé, i em pregunto com estaran, i com ho estaran vivint tota aquesta situació”, explica.

És per això que va pensar que era “una manera molt bonica de compartir una estoneta, encara que sigui de manera virtual i fer-los partícips de les meves ganes d’estar amb ells”.
Grados ha fet un recull de vídeos d’actuacions amb diferents cançons en què l’acompanyen Marta Olivé al piano, Javier Gavara a la guitarra, el tenor Isidre Prat, Bartomeu… “persones amb qui m’agrada molt compartir escenari”, afirma, “per això espero i desitjo que sigui una estoneta tan maca per a ells com ha estat per a mi cercar cançons que els puguin arribar al cor i alegrar una miqueta”.
Al seu recull de dilluns ha triat: Boig per tu, Solamente tu, Memory, Vestida de nit, Historia de un amor, Por colombianes, SOS, Rosó, Canción del fuego fatuo, Signorina in tanta fretta , Paraules d’amor i Brindis traviata.
Sheila Grados és soprano i professora de l’Escola-Conservatori Municipal de Música d’Igualada i també a l’escola Artístic de Vilanova del Camí.
La seva actuació per a l’AUGA es podrà seguir dilluns a les 18 h. pel Canal Taronja o la web: https://www.canaltaronja.cat/anoia/canal-taronja-en-directe/