- En aquesta convocatòria de fons extraordinaris s’hi destinaran 32.000 € en el marc del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals de l’any 2020.
- Les ajudes s’han de tramitar telemàticament a la seu electrònica del Consell Comarcal de l’Anoia, de l’1 al 30 de setembre de 2021.
La Diputació de Barcelona ha publicat una convocatòria de subvencions per a activitats econòmiques afectades per la crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, mitjançant el procediment de concurrència competitiva. Les ajudes s’han de tramitar telemàticament a la seu electrònica del Consell Comarcal de l’Anoia a partir de l’1 de setembre.

En aquesta convocatòria s’hi destinaran 32.000 € que formen part del “Fons extraordinari per als centres locals de serveis a les empreses” (CLSE), en el marc del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals de l’any 2020.
Podran ser beneficiàries d’aquesta subvenció les persones físiques o jurídiques amb domicili social a la comarca de l’Anoia, que s’hagin donat d’alta per exercir la seva activitat o hagin modificat l’epígraf de la seva activitat econòmica des del mes de març de l’any 2020 fins a la data 8 de juliol de 2021 de publicació de les bases.
Les persones sol·licitants estan obligades a presentar la declaració censal (036/037) que indiqui l’activitat econòmica amb la data d’alta, el domicili fiscal i l’adreça del local on es desenvolupa l’activitat, si escau. També hauran d’adjuntar un seguit de documentació general i específica, si s’escau:
Documentació general:
- Instància genèrica de sol·licitud i Annex
- Declaració responsable conforme la persona sol·licitant no està incurs en cap dels supòsits de prohibició per obtenir subvenció establerts en l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Declaració de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar al Consell Comarcal de l’Anoia les que s’obtinguin en el futur.
- Declaració responsable que la persona pot demanar la subvenció i compleix amb els requisits establerts en la base.
- En el cas de persones físiques, el DNI del sol·licitant.
- En el cas de persones jurídiques, els estatuts i el poder del representant i el seu DNI.
- Certificat bancari del compte corrent a nom del beneficiari.
- Acreditació de l’alta o modificació de l’activitat econòmica a l’Agència Tributària, model 036/037.
Documentació específica, si escau:
- Contracte de lloguer del local afecte a l’activitat.
- Declaració responsable d’estar al corrent dels pagaments dels lloguers.
- Darrer rebut de la cotització d’autònom o mutualitat si no pot ser
- Certificat d’estar al corrent d’obligacions amb l’Agència Tributària i amb la Seguretat Social
- Factures de les despeses generades per a l’inici de l’activitat
- Acreditar viabilitat tècnica, econòmica i financera de l’empresa amb la presentació d’un pla d’empresa, en el seu cas.
El termini de presentació de sol·licituds és de 30 dies naturals, de l’1 al 30 de setembre de 2021.
Per a més informació podeu contactar amb el departament de Promoció Econòmica i Ocupació del Consell Comarcal de l’Anoia, al telèfon 93 805 15 85 o bé al correu electrònic aeo@anoia.cat