
Estem en plena tardor i, com ja és tradició la Colla Excursionista de Vilanova del Camí ha fet una caminada per anar a esmorzar a Montbui i collir bolets. La valoració que en fan és molt positiva, sobretot perquè s’ho van passar d’allò més bé
Un grup de 32 caminaires va començar el recorregut, cap a les 8 del matí, per la muntanya de Vilanova. Abans de començar la cacera, van anar fins a Les Moreres, al poble de Santa Margarida de Montbui, que és el lloc escollit per fer-hi un esmorzar de forquilla i ganivet.
“Fins allà arribem tot caminat i allà fem un esmorzar calentó, el dia és fred i s’agraeix” explica Francesca Cullerés. “Passem una estona molt agradable amb els amics, i entre rialles i rialles passem el matí. Un cop la panxa plena, fem la foto de grup i tornem cap a Vilanova amb l’esperança de collir un bon grapats de bolets per dur-nos”.
Des de la Colla han agraït la sortida tot afirmant que s’ho han passat d’allò més bé. Han donat les gràcies especialment “a l’amic Cayo Alonso per fer-nos gaudir d’aquest dia tan agradable”.
La propera excursió serà diumenge 18 de novembre a Sant Jaume de Montagut (Alt Camp). Sortiran del lloc habitual a les 7 h amb cotxes i tornaran pels volts de les 14 h. Les inscripcions es poden fer el dijous de la setmana de la sortida de 19 h a 20:30 a la seu de l’entitat, al carrer Montserrat, 28 (Restaurant Nou) de Vilanova del camí. Els socis també poden fer inscripcions per telèfon al 93 803 43 88 i 627 646 512, WhatsApp, cevcami@hotmail.com i Facebook.