L’alcalde accidental Francisco Palacios i Ramon Felip, president de l’Associació Polígons dels Plans han signat aquest dijous un nou conveni de col·laboració per renovar el compromís de dinamització dels polígons d’activitat econòmica
En el marc d’aquest conveni, l’ajuntament vilanoví cedeix l’ús d’un espai al Centre d’Innovació Anoia per facilitar la tasca de l’entitat i, des de l’àrea de Promoció Econòmica també es dona suport tècnic. Així mateix, l’Ajuntament ha concedit a l’entitat una subvenció de 3.000 € per tirar endavant iniciatives i activitats per a l’impuls dels polígons i la seva dinamització.
L’Associació d’empreses i propietaris dels Polígons dels Plans s’ha compromès en portar a terme actuacions que permetin promoure i impulsar el polígon industrial amb la finalitat d’incentivar la instal·lació de noves empreses. En aquest sentit, l’Associació té previst mantenir la campanya informativa i de senyalització dels polígons, aquest any amb el lema “El valor de la cooperació” amb la que retolaran els tòtems que es troben a les entrades dels Polígons dels Plans.
També està previst treballar una nova estratègia empresarial de “simbiosi al territori” que consisteix en unir diverses industries i entitats per tal de maximitzar l’ús dels recursos i aprendre a aprofitar sinergies amb altres empreses tot disminuint els costos i augmentant la competitivitat.
L’Associació Polígons dels Plans també col·labora estretament amb àrea de Promoció Econòmica en l’organització de jornades i en la informació i difusió de campanyes municipals referents a les línies de subvencions, finançament i també a les ofertes formatives.