- Un curs bàsic d’Office, un altre sobre WordPress i un tercer per conèixer les claus de l’èxit per la supervivència empresarial.
Promoció Econòmica de Vilanova del Camí ha organitzat per al mes d’abril tres noves formacions gratuïtes que s’impartiran al Centre d’Innovació Anoia. Dues són de caire més especialitzat en emprenedoria, mentre que la tercera està dedicada al coneixement bàsic de tot el paquet ofimàtic Office.
Experiències d’èxit
La primera formació porta per títol “Decàleg de bones pràctiques per sobreviure els primers anys de vida de l’empresa”. L’objectiu és explicar i transmetre les claus de l’èxit que han fet que la supervivència d’una trentena d’empreses sigui continuada i mantinguda des de fa més de cinc anys.
Està pensat per a persones emprenedores que tinguin un projecte o una idea empresarial. L’impartirà la consultora i formadora Eulàlia Balañà Quintero (EBCCE)
Es farà els dies 12 i 19 d’abril de les 9:30 a les 13:30 h.
Gestió de continguts amb WordPress
A partir del dia 13 d’abril començarà una altra formació, en aquest cas amb un horari flexible que s’adaptarà als participants, sobre a gestió de continguts a WordPress. La intenció és dotar als participants dels coneixements i eines necessàries per poder crear i modificar continguts de blogs, gestionar una pàgina web pròpia, configurar temes i plugins a través de WordPress. També podran aprendre a fer posicionament als cercadors SEO i SEM, així com una breu pinzellada al Google Analytics.
Està dirigit sobretot a persones emprenedores i empresàries. És imprescindible que tinguin coneixements d’informàtica a nivell d’usuari, una mínima noció de WordPress i pàgina web creada.
El curs serà impartit per Julià Moreno de Databis i s’allargarà fins a finals de maig.
Office per a principiants
La tercera formació prevista que comença passades les vacances de Setmana Santa serà un curs d’Office Bàsic. Està programat pels dies 13, 14, 15, 20, 21 i 22 d’abril, a l’Aula TIC del Centre d’Innovació Anoia, de 9:00 a 13:00 h.
Aquesta formació està pensada per a persones inscrites a la Borsa de Treball Xaloc que vulguin aprendre coneixements bàsics per poder treballar amb el paquet Office, el més utilitzat al món laboral (Word, Excel, Acces i PowerPoint). L’impartirà Pitàgora Advanced SLU.
Per a més informació podeu contactar amb Promoció Econòmica Vilanova del Camí, al Centre d’Innovació Anoia. Les inscripcions es poden fer en línia a la pàgina web: www.vilanovaenlinia.cat