Aquest mes de novembre, al Centre d’Innovació Anoia s’ha realitzat el curs “Com crear un perfil de Linkedin i que sigui atractiu”. Aquest és l’últim curs programat per aquest any 2019, destinat a millorar la recerca de feina de les persones inscrites a la Borsa de Treball Xaloc, del Servei Local d’Ocupació de l’Ajuntament de Vilanova del Camí
Promoció Econòmica Ajuntament de Vilanova del Camí
Àrea Informativa dedicada
Des d’aquest Servei es fa suport a les persones que estan en recerca activa de feina. Entre d’altres, una de les accions que es preparen anualment és una oferta formativa subvencionada per la Diputació de Barcelona.
En aquest any 2019 s’han fet quatre cursos. En el primer semestre “Tinc més de 45 anys i no tinc feina…”, i Com trobar ofertes de treball” i en el segon “Prepara’t per al certificat ACTIC (Nivell II) i “Com crear un perfil a Linkedin i que sigui atractiu”. En els quatre cursos han participat un total de 46 persones, inscrites a la Borsa de Treball Xaloc.
Un dels darrers cursos “Com crear un perfil de Linkedin i que sigui atractiu” s’ha portat a terme els dies 12 i 13 de novembre a l’aula TIC del Centre d’Innovació Anoia i han assistit un total de 14 persones.
Linkedin és una xarxa social professional destinada a que empreses i professionals puguin promocionar-se, fer networking i negocis. Entre d’altres coses s’utilitza per cercar treballador/es per part de les empreses i feina per part dels treballador/es.
La valoració que es fa dels cursos és molt bona, segons afirmen des de Promoció Econòmica; “han dotat a les persones participants de noves eines i competències per tal de millorar d’aquesta manera el seu accés al mercat laboral”.
Per a més informació i inscripcions cal adreçar-se al Centre d’Innovació Anoia, al carrer dels Impressors, 12 o bé al telèfon 93 805 44 11 (extensió 5) o al correu electrònic peconomica@vilanovadelcami.cat.