- Les xerrades, que seran telemàtiques, s’han programat per a l’1, 8 i 15 de juny, de 19:00 a 21:00 h.
- Les inscripcions ja estan obertes al web municipal, vilanovadelcami.cat.
L’Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Vilanova del Camí juntament amb les AFA’s i amb el suport de la Diputació de Barcelona organitzen un any més el Cicle de Xerrades: “Eduquem en Família” un espai per donar recursos i aprofundir en la funció educativa que es porta a terme des de casa.
El cicle es concreta en tres xerrades enfocades a famílies amb fills i filles de diferents edats. Totes es faran durant el mes de juny, de forma telemàtica, de 19:00 a 21:00 h. Les inscripcions ja estan obertes al web municipal. Una vegada formalitzada la inscripció, s’enviarà l’enllaç de la xerrada per correu electrònic.
La primera xerrada s’ha programat per a l’1 de juny sota el títol “Soc al teu costat” i oferirà eines a famílies amb nois i noies d’entre 12 i 16 anys per a detectar quan el comportament dels seus fills i filles és susceptible de requerir ajuda professional especialitzada.
La segona activitat es farà el 8 de juny i enfocada a famílies amb infants de 0 a 6 anys. Sota el títol, “Educació i Comunicació” es buscaran estratègies comunicatives per esdevenir referents positius en les primeres relacions que comencem a construir amb els més petits de la família.
El cicle acabarà el 15 de juny amb la xerrada “Qui és el teu fill en el món digital?” per oferir suport a les famílies amb fills i filles d’entre 6 i 12 anys per acompanyar-los en la construcció d’una identitat digital saludable en un món hiperconnectat.
El cicle de xerrades Eduquem en família, és una actuació inclosa en el Pla Educatiu d’Entorn i dins el projecte de Ciutats educadores: funció educativa de les famílies.
Aquestes activitats són possibles gràcies al suport de la Diputació de Barcelona, a través del catàleg de serveis i recursos que ofereix als municipis de la província.