- La seu de la casa d’Andalusia s’omplirà de música nadalenca aquest dissabte amb els ritmes dels cors de l’entitat i altres grups convidats.
- Durant molts anys, l’entitat ha celebrat Nadal amb aquesta activitat.
Aquest dissabte tindrà lloc una altra de les cites populars del calendari de Nadal a Vilanova del Camí. El Centro Cultural Casa de Andalucía de l’Anoia celebra novament el tradicional Festival de Villancicos. Ho farà a la seva seu social, a partir de les 18:00 h, amb una trobada social que permetrà compartir un mos i sobretot la música entranyable per a moltes persones sòcies de l’entitat, pròpia d’aquestes festes nadalenques.
En aquesta ocasió, a més del grup de cors de l’entitat: Rocieros del Camino, i del grup de castanyoles, comptaran amb l’actuació del cor Virgen del Rocío de Sant Vicenç de Castellet i el grup Lati2 que oferirà un concert de música espanyola.
Al local social (al carrer Felip II, 34-36 de Vilanova del Camí) oferiran servei de bar i entrepans.
L’acte compta amb el suport de l’Ajuntament de Vilanova del Camí.