El servei d’Agermanament de Vilanova del Camí està enllestint els preparatius per participar en la Festa de Santa Ubaldesca al municipi agermanat de Calcinaia. Una seixantena de persones, entre membres de la Comissió d’Agermanament, responsables municipals, famílies vilanovines i el grup de percussió moltaXamba Camp del Rei, que actuarà als actes festius, formaran part de la delegació que viatjarà a Itàlia del 31 de maig al 2 de juny.
En representació institucional de l’Ajuntament vilanoví viatjaran a Calcinaia la tinent d’alcalde Vanesa González, responsable del Servei de Cultura, Participació Ciutadana, Festes i Agermanament, la regidora de Serveis Personals, Salut i Consum i Medi Ambient, Pepita Còdol, la regidora ecosocialista Francina Gabarró i el regidor republicà Xavier Bermúdez.
El grup de percussió vilanoví moltaXamba participarà activament a la festa de Santa Ubaldesca amb dues actuacions: dissabte al vespre, en la Festa ‘Rivivi i passato’ i diumenge, a la tarda, en la tradicional desfilada dels barris, just abans de la regata històrica en honor a Santa Ubaldeca que arriba a la 178a edició.
A la celebració d’agermanament també és prevista la participació dels municipis d’Amilly i Malta, tots dos agermanats amb Calcinaia.