- L’alumnat d’educació infantil de tot el municipi s’ha reunit per gaudir dels espectacles en una jornada que ha culminat amb un esmorzar de coca amb xocolata.
El projecte educatiu transversal «Fem escola, fem camí» ha ofert recentment una nova edició del ‘Sac de Contes’. Aquesta activitat conjunta ha aconseguit aplegar infants del primer i segon cicle d’educació infantil en una jornada dedicada a la narració i la convivència escolar.
L’esdeveniment, que va tenir lloc al gimnàs de l’Escola Marta Mata i al Centre Polivalent de Can Papasseit, va comptar amb la participació de l’alumnat d’I2 de les llars d’infants La Baldufa i El Molinet, així com de tot l’alumnat d’I3, I4 i I5 de les escoles de primària de Vilanova del Camí: Joan Maragall, Pompeu Fabra i Marta Mata.
Dues propostes adaptades a cada edat
L’actriu i narradora Maria Berenguer va ser l’encarregada de dinamitzar la jornada amb dos espectacles teatrals diferenciats segons l’edat del públic. Els més petits, els grups d’I2 i I3, han gaudit d’una adaptació de la coneguda història de l’elefant «Elmer». Per la seva banda, l’alumnat de I4 i I5 ha seguit amb entusiasme la representació de l’obra «El monstre rosa».
Èxit de participació i berenar de germanor
Segons fonts de l’organització, l’activitat ha estat un èxit i ha agradat molt als nens i nenes participants. Per cloure la celebració, l’Ajuntament de Vilanova del Camí va oferir coca amb xocolata per a tots els infants, posant el punt final dolç a una jornada de germanor educativa.











