Viure en un municipi on no hi hagi un servei municipal de consum no és cap entrebanc per conèixer i exercir els drets com a consumidor gràcies a les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona
Durant el proper mes d’abril, els consumidors de 74 municipis de la demarcació poden presentar-hi les seves consultes i reclamacions gratuïtament.
A Vilanova del Camí, la Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor, farà parada aquest divendres 7 d’abril, a la plaça del Mercat. La UMIC atendrà les consultes de la ciutadania, de 10:30 a 13 h.
L’equip tècnic dóna resposta a les consultes i reclamacions que hi fan directament, de manera presencial, els ciutadans, i també atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels més de 200 ajuntaments adherits a aquest servei. També a Vilanova del camí.
A més a més, les UMIC també faciliten material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d’aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.