Dijous, 26 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

Vilanova rebrà divendres la visita de la Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor

5 d'abril de 2017
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

umic2_oct16


Viure en un municipi on no hi hagi un servei municipal de consum no és cap entrebanc per conèixer i exercir els drets com a consumidor gràcies a les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona


Durant el proper mes d’abril, els consumidors de 74 municipis de la demarcació poden presentar-hi les seves consultes i reclamacions gratuïtament.

A Vilanova del Camí, la Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor, farà parada aquest divendres 7 d’abril, a la plaça del Mercat. La UMIC atendrà les consultes de la ciutadania, de 10:30 a 13 h.

L’equip tècnic dóna resposta a les consultes i reclamacions que hi fan directament, de manera presencial, els ciutadans, i també atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels més de 200 ajuntaments adherits a aquest servei. També a Vilanova del camí.

A més a més, les UMIC també faciliten material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d’aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.

Etiquetes: assessoramentConsultaConsumConsumidor
Notícia anterior

Minut de silenci com a mostra de condol per l’atemptat de Sant Petersburg

Notícia següent

La vilanovina Laura Tapiolas presenta ‘Iris.’, un treball de recerca que pren forma de novel·la

Relacionat Notícies

amenaces marc castells
Ajuntament

Rebuig i condemna de l’Ajuntament de Vilanova davant els insults i amenaces a Marc Castells

25 de maig de 2022
romeria Virgen Hitos 2-dt
Cultura

La UCE Anoia celebra un reeixit retorn de la Romeria comarcal enmig d’un episodi de calor històric

25 de maig de 2022
CHV senior B en joc amb el Molins de Rei
Esports

Merescuda 4a posició del sènior B amb una última victòria davant l’Handbol Molins de Rei 

25 de maig de 2022
Notícia següent
IRIS poster presentacio web

La vilanovina Laura Tapiolas presenta ‘Iris.’, un treball de recerca que pren forma de novel·la

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.