Dimecres, 6 juliol, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

Visita mensual de la UMIC aquest divendres, a la plaça del Mercat

19 d'octubre de 2017
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

OMIC Oficina mobil del consumidor V02


Viure en un municipi on no hi hagi un servei municipal de consum no és cap entrebanc per conèixer i exercir els drets com a consumidor gràcies a les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona. Durant el proper mes d’octubre, els consumidors de 90 municipis de la demarcació poden presentar-hi les seves consultes i reclamacions gratuïtament. A Vilanova del Camí la visita està prevista demà divendres, de dos quarts d’onze a la una del migdia, a la plaça del Mercat


Les UMIC formen part del programa de l’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC) del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona. El seu equip tècnic dóna resposta a les consultes i reclamacions que hi fan directament, de manera presencial, els ciutadans, i també atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels més de 200 ajuntaments adherits a aquest servei.

El servei de l’OPIC està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets.

A més a més, les UMIC també faciliten material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d’aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.

Etiquetes: ConsumConsumidorUMIC
Notícia anterior

CTT Vilanova del Camí suma dos punts amb la victòria 5 a 1 contra el CTT Falcons Sabadell

Notícia següent

El col·lectiu Defensem el riu farà arribar al Síndic la seva preocupació per la situació del riu Anoia |ÀUDIO|

Relacionat Notícies

Alex Salaberri
Cultura

De la música dels 80 de Veneno en la piel als monòlegs d’Álex Salaberri

5 de juliol de 2022
Segon numero premiat sorteig mercat 22
Comerç

El segon sorteig del Mercat de Sant Hilari premia Fina Espín, una altra clienta fidel 

5 de juliol de 2022
Festa de final de temporada del casal de la gent gran 22
Gent Gran

Un dinàmic taller de risoteràpia acomiada el curs ‘Compartir i viure’ del casal 

5 de juliol de 2022
Notícia següent
Francisco Viera i Puri Moreno Defensem el riu al Sindic oct17 1

El col·lectiu Defensem el riu farà arribar al Síndic la seva preocupació per la situació del riu Anoia |ÀUDIO|

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.