Segona part del programa dedicat als gegants. Aquesta vegada veurem la història de dos dels gegants més famosos del món: Joan Ós i Gargantua. A més a més, també coneixerem la vertadera història del gegant del pi. Acabarem el programa parlant sobre possibles proves de l’existència dels gegants en diferents indrets del món, com ara Alaska o l’Índia.
Hi ha vida després de la mort? Què hi ha de cert en El codi Da Vinci? Existeix vida intel·ligent a altres planetes? És real la maledicció de Tutankamon? És Dràcula un personatge més històric que literari?
Si busques resposta a aquestes preguntes, si creus que hi ha molt més del que t’han explicat, Arkanum és el teu programa. Parapsicologia, OVNIS, vampirisme, bruixeria… tots els temes que t’interessen, però que fins ara no t’havies atrevit a escoltar.
Endinsa’t sense por en un món desconegut i enigmàtic.
Horari d’emissió: cada divendres, a les 20:00 hores.