- Un dels tions que havia d’exposar-se a la plaça Vilarrubias s’ha mogut fins a les escales de la botiga de Mobles Joan i Mari amb motiu de les obres que han de començar a partir del dia 12 en aquesta plaça.
A partir d’aquest cap de setmana els infants podran emprendre la gimcana per buscar a una quarantena de tions. Han arribat al municipi amb la col·laboració de les entitats i quedaran exposats, des d’aquest dissabte i fins al dia 22 de desembre, a diferents racons del municipi.
Aquesta és la tercera edició del TrobaTions, una activitat que té molt atractiu per als infants. Amb l’ajuda d’un plànol que es pot trobar al web municipal i en alguns establiments vilanovins, la quitxalla pot participar d’aquesta recerca i omplir el full amb les localitzacions de cada tió.
Precisament avui la regidora Carlota Silva ens comunicava el canvi d’emplaçament d’un tió que havia d’estar en principi a la plaça Vilarrubias, però que amb motiu de l’inici del replanteig de l’obra -l’actuació comença el dia 12 de desembre- s’ha hagut de desplaçar fins a les escales del magatzem de Mobles Joan i Mari.
Participar tindrà premi
Els participants de la gimcana podran entrar en el sorteig de 3 tauletes i 12 lots de material de llibreria. Per fer-ho hauran de portar la butlleta emplenada amb les seves dades, a la plaça del Mercat, el dia 31 de desembre, en el marc de les activitats de l’Home dels Nassos.
També tindran premi les entitats vilanovines que s’han encarregat d’engalanar i acollir els tions. Enguany se’n repartiran 5 en total: el primer, valorat en 300 €, el segon amb 200 € i el tercer amb 150 €. El quart i cinquè premi seran de 100 i 75 €, respectivament.
La regidora de Cultura, Carlota Silva, torna a pregar a la ciutadania que col·labori en la protecció dels tions i anima als infants a participar en aquesta activitat.