- L’Esplugues va estroncar la ratxa del sènior A i va aconseguir la victòria per 26 a 21 a la seva pista.
- El sènior B es classifica per la fase pel títol de 2a Catalana.
Les vilanovines van començar fortes en el partit que aquest cap de setmana jugaven amb l’Esplugues. El primer parcial es va saldar amb un 1 a 4 a favor que va posar el partit de cara. Ben aviat, però va arribar, malauradament, en una acció d’atac, la lesió de la pivot Guisado, que va marcar el partit.
La 1a part es va poder resistir i les jugadores de Diaz encara vencien per 10-12, tot i viatjar justes de banqueta. El segon temps, però, va ser per a les locals, que a poc a poc es van anar imposant fins al definitiu 26-21
Doble victòria del sènior B, que es classifica per la fase pel títol de 2a Catalana.
Pel que fa al sènior B, l’equip va disputar dos partits en 24 h.
Diumenge al vespre es va desplaçar a Sant Feliu de Llobregat per jugar contra el Sant Llorenç. Una primera part intensa amb una bona defensa li asseguraren una victòria plàcida per 18 a 29 i la classificació esperada.
Dilluns al vespre, amb l’objectiu complert, es jugava a Can Titó el partit ajornat davant l’Handbol Cerdanyola. Un Vilanova molt superior va poder jugar a defensar, a recuperar pilotes i a córrer. L’equip va vèncer per 44-23 (22-11 a la mitja part)
La setmana vinent estrenen calendari de la fase pel títol a casa de l’H. Martorell.
Les infantils perden per la mínima
H. Esplugues 21 – CHV 20
Va ser un partit més aviat apàtic i poc intens. Tot i això, el resultat es va mantenir ajustat durant els 50 minuts de joc, tot i que al final es va quedar a casa per ben poc, 21 a 20.
L’Aleví A es classifica 1r de grup
L’equip aleví A es classifiquen primeres de grup i continuen imbatudes. L’equip que entrena Paula Muñoz completa la fase sumant 21 punts en 12 partits: 9 victòries i 3 empats.
El darrer empat el van assolir contra l’Igualada, diumenge passat a Can Titó. L’equip va quallar un partit intens i jugat a bon ritme per part de tots dos equips. Al final 8 a 8 i just repartiment de punts.
Bon partit de l’aleví B davant el Martorell
Les noies que entrena Paula Caldito van quallar molt bones 4 parts. Van robar moltes pilotes i van saber treure ràpidament de porteria, fet que els va donar una merescuda victòria per 12 punts a 4.