- La col·laboració dels veïns del barri va ser clau durant els preparatius per fer front a les altes temperatures de la jornada
- La Peña Bética inaugura el format rotatiu d’organització de la festa amb una valoració «molt positiva» i una gran afluència de públic
El barri Bonavista va viure dimarts passat una de les seves nits més especials amb la celebració de la revetlla de Sant Joan. Enguany, la Peña Bética ha estat l’entitat encarregada d’organitzar l’esdeveniment, iniciant així una nova etapa on la gestió de la festa serà rotativa entre les diferents entitats locals.
Els preparatius van començar a mitja tarda, sota una intensa calor que no va impedir que molts veïns i veïnes s’apropessin a ajudar en el muntatge de les taules i la infraestructura de la festa, un gest que l’organització ha volgut agrair públicament.
Al voltant de les 21.00 h, l’arribada de la Flama del Canigó va marcar l’inici oficial dels actes tradicionals. Enguany, per motius estrictes de seguretat a causa de la sequera i les temperatures elevades, la foguera va ser de dimensions més reduïdes del que estava previst i es va ubicar en un punt estratègic per minimitzar riscos.
Tot i aquests canvis, el foc va ser el protagonista de l’encesa, seguit d’una actuació pirotècnica a càrrec del grup Els Cabrons que ha estat molt ben valorada per part de l’entitat organitzadora.
Un cop fets els honors a la flama, va tenir lloc el sopar de germanor, on els assistents van gaudir de la nit a l’aire lliure. La vetllada va estar amenitzada per música en directe que va començar passades les 21.30 h, creant un ambient festiu que es va allargar fins a les 02.30 h.
Des de la Peña Bética han fet una valoració molt positiva de la festa, destacant que, malgrat la forta calor, el balanç general és molt satisfactori.











