
Els Súpers, amb les orelles èlfiques i la seva màgia, van aconseguir aturar el Senyor de les Ombres i van fer tornar els malvats als llibres. La Nenúfar i la Matoll van enviar un paquet superurgent amb un diploma per a cada Súper i tots els llibres que havien desaparegut a la biblioteca vilanovina. Aquesta primera setmana de juny la biblioteca farà una exposició amb els contes on surten malvats i la quitxalla se’ls podrà emportar en préstec
Biblioteca de Vilanova del Camí
Àrea informativa dedicada
La Supernit a les biblioteques ha estat organitzada pel Super3, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Diputació de Girona, el Consorci de Biblioteques de Barcelona i les biblioteques públiques municipals.
Aquesta activitat té com a objectiu promoure la lectura i les biblioteques públiques entre el públic infantil. La Supernit vol fer arribar als més petits la importància i el poder de la lectura i introduir la figura del llibre en les històries televisives dirigides al públic infantil. Per fer-ho, el Super3 ha ideat novament una aventura multitudinària, simultània i transmèdia per tot el territori, en què els nens i les nenes participants han hagut d’ajudar la família del Super3 a posar fi al pla malèfic del Senyor Pla, que en aquesta història ha adoptat el nom del Senyor de les Ombres i ha fet desaparèixer un determinat tipus de llibres de les biblioteques amb la finalitat de donar vida als monstres, malvats i altres protagonistes dels contes clàssics infantils.
La Supernit ha estat el colofó d’una de les històries creades pel Super3, que s’han pogut seguir al canal Super3, al web super3.cat, a l’aplicació de vídeo per a mòbils i tauletes del Super3 i a la televisió connectada.
TV3
i el Departament de Cultura conjuguen, d’aquesta manera, el Super3 i les
biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya per treballar
conjuntament el foment de la lectura i de les biblioteques entre el públic més
jove. Aquesta activitat s’emmarca dins dels objectius recollits al Pla de
Lectura 2020.