Dimecres, 18 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

Gràfiques Vilanova passa el relleu de l’Empremta a Òmnium Cultural

3 de juliol de 2019
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp
Empremta_02

La sala l’Empremta de Gràfiques Vilanova va obrir les seves portes l’any 2013, convertint-se en un espai obert a la ciutat, acollint activitats i exposicions divulgatives relacionades amb el món de les arts gràfiques i vinculades a la vida cultural i associativa d’Igualada i la comarca. Aquest juliol, pràcticament 6 anys després de la seva inauguració, l’Empremta tanca una etapa i en comença una de nova; els propietaris han optat per deixar-la en mans de l’entitat amb més socis de la comarca: Òmnium Cultural-Anoia, que la convertirà en la seva seu estable

Des que va néixer l’any 2013 al cor de la primera muralla de la ciutat, l’Empremta ha acollit més de 50 exposicions i activitats relacionades amb la cultura en general i amb les arts gràfiques en particular, sempre des del mecenatge. La Mostra, el FineArt, els Moixiganguers d’Igualada o l’Agrupació Folklòrica Igualadina són algunes de les entitats que hi han exposat. La sala també ha promocionat l’art local, amb exposicions dels treballs de l’Escola La Gaspar i d’un gran nombre d’artistes igualadins, com els dissenyadors de Quartada Estudi, la pintora Anna Carretero, els escultors Josep Bacardit i Ramon Sala i el fotògraf Santi Carbonell, entre molts d’altres.

A partir d’aquest juliol Òmnium Cultural-Anoia agafa el timó de sala l’Empremta i seguirà donant-li vida d’acord amb la filosofia que l’ha fet créixer i posant a disposició dels igualadins i anoiencs aquest espai cultural emblemàtic i d’alt valor patrimonial situat al cor de la ciutat.

Etiquetes: EmpremtaexposicionsGràfiques VilanovaÒmnium Cultural
Notícia anterior

COMUNICAT DE PREMSA | Posicionament Junts per Vilanova en el Ple del cartipàs municipal

Notícia següent

Satisfacció i agraïment per la bona acollida de la romeria comarcal de la Virgen del Rocío

Relacionat Notícies

Marc Bernáldez maig 22
Ajuntament

La Tribuna de Ràdio Nova – Marc Bernáldez d’ERC Vilanova del Camí

18 de maig de 2022
Bassa de Capellades
Medi Ambient

Vilanova haurà d’adoptar mesures especials d’estalvi d’aigua davant la sequera que afecta l’aqüífer Carme-Capellades

18 de maig de 2022
reunio poligons
Economia

L’Ajuntament de Vilanova del Camí busca la complicitat de la Diputació per modernitzar els Polígons dels Plans

18 de maig de 2022
Notícia següent
ROMERIA CASA ANDALUCIA 2019 (2)

Satisfacció i agraïment per la bona acollida de la romeria comarcal de la Virgen del Rocío

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.