Dimarts, 5 juliol, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

La Fira de Nadal lluirà com aparador d’una quinzena de comerços a la plaça del Mercat, aquest diumenge | ÀUDIO

30 de novembre de 2018
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

La plaça del Mercat s’omplirà diumenge d’ambient festiu amb motiu de la Fira de Nadal que organitza Vilanova Comerç. Des de l’entitat han tornat a animar als establiments associats a participar en un aparador nadalenc que convida a fer les primeres compres de Nadal sense sortir del municipi. A més, durant la jornada es faran diferents activitats lúdiques que tindran als infants com a protagonistes per compartir amb ells la il·lusió pròpia d’aquesta celebració

Fira Nadal Vilanova Comerç 2018 2
Ester Conchillo i Leonor Garcia

Tot i que alguns anys la fira s’havia traslladat a Can Papasseit, enguany novament s’ubicarà a la plaça del Mercat, perquè com diu la dinamitzadora de Vilanova Comerç, Leonor García, és l’emplaçament que millor funciona.

Una quinzena d’establiments participen en aquesta edició de la fira per mostrar i vendre els seus productes. Segons Ester Conchillo, secretària de Vilanova Comerç, és una bona oportunitat per convidar al veïnat a descobrir l’oferta de productes i serveis que poden trobar sense sortir de Vilanova que com afegeix Leonor Garcia és força variada i és bo pel municipi conèixer-la abans de buscar-la fora.

Tant Conchillo com García reconeixen l’esforç que suposa pels paradistes posar una parada fora del seu establiment habitual, tant els dies que coincideix amb horari d’obertura i per tant han de doblar esforços, com els dies que s’escau en festiu. García però assenyala que més enllà de fer caixa aquest tipus d’esdeveniments són importants també per a la projecció.

En aquesta edició de la Fira de Nadal que compta amb el suport de Promoció Econòmica Vilanova, hi participen: La llar de les delícies, Azabache, Kukada’s, +Kllibres, El Golafre, Novetats Maria, El racó de les flors, La bona salut, Punt Viatges, Modas Gonzalo, Loteria Vilanova, la xurreria del Mercat, Anfora’s, Artesania J.Pons, SuperMas i Sígrid Informàtica.

Fira Nadal Vilanova Comerç 2018

Una diada amb activitats pensades per gaudir amb els infants

La fira obrirà cap a dos quarts d’11 del matí i romandrà exposada fins a les 7 de la tarda. Un dels atractius seran les activitats per a la mainada. De 10:30 a les 14:00 h es farà un taller de manualitats i pintacares a càrrec d’Anima’ns, i a la tarda, a partir de les 16:00 h, es tornaran a fer activitats infantils.

El Tió serà un dels protagonistes de la Fira de Nadal. A les 11:00 h hi haurà la primera sessió per fer-lo cagar i la segona serà a la tarda, a les 17:00h. Per participar-hi cal portar una butlleta segellada per qualsevol dels comerços participants o pagar un euro.

A les 12 h, l’associació Sardanistes de Vilanova del Camí farà rotllana a la plaça del Mercat en benefici de la Marató de TV3, enguany dedicada al càncer i cap a la una, serà el torn de l’actuació de Sweet India.

La flaire nadalenca també ens convidarà a acostar a la plaça del Mercat, perquè aquesta Fira de Nadal dedicarà un espai important a la gastronomia, de la mà de La llar de les delícies. A les 10:30 h hi haurà elaboració i venda de rosquillas, amb degustació de cafè i pastes per només 2 €. I a les 12:30 h, degustació de migas amb postres incloses per 4 €.

I a la tarda, cap a les sis, es servirà xocolata calenta amb melindros per a la mainada i tot seguit, a dos quarts de set es farà l’encesa de les llums i l’arbre de Nadal, un acte que anirà a càrrec de les autoritats locals.

Un ‘Arbre de Nadal’ ple de regals amb articles i vals d’obsequis variats

Hi haurà també un altre arbre protagonista de la Fira de Nadal. Es tracta de l’Arbre de Nadal que han preparat els establiments de Vilanova Comerç. Els diferents comerços han contribuït a omplir aquest arbre simbòlic de regals que se sortejarà el dia 5 de gener.

A partir de diumenge i durant tot el mes de desembre es repartiran les paperetes pel sorteig, a canvi de les compres realitzades als comerços adherits a la campanya. L’arbre inclou articles i vals per valor d’uns 600 euros.

  • fira de nadal 2018 (1)
  • fira de nadal 2018 (2)
Etiquetes: NadalVilanova Comerç
Notícia anterior

El personal de Serveis Personals condemna unitàriament l’agressió d’una treballadora de Salt i demana més recursos pel sector

Notícia següent

Endinsa’t reivindica el dret al lleure dels infants i promou el dret a la diferència i la diversitat | ÀUDIO i FOTOS

Relacionat Notícies

Alex Salaberri
Cultura

De la música dels 80 de Veneno en la piel als monòlegs d’Álex Salaberri

5 de juliol de 2022
Segon numero premiat sorteig mercat 22
Comerç

El segon sorteig del Mercat de Sant Hilari premia Fina Espín, una altra clienta fidel 

5 de juliol de 2022
Festa de final de temporada del casal de la gent gran 22
Gent Gran

Un dinàmic taller de risoteràpia acomiada el curs ‘Compartir i viure’ del casal 

5 de juliol de 2022
Notícia següent
dret al lleure v02

Endinsa’t reivindica el dret al lleure dels infants i promou el dret a la diferència i la diversitat | ÀUDIO i FOTOS

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.