La regidoria d’Esports està acabant d’enllestir l’organització de la que serà la XXIV Festa de l’Esport de Vilanova del Camí. Repetint el format de l’any passat, el diumenge 7 d’octubre es farà una gala de lliurament de premis, a Can Papasseit. Tota l’atenció, com destaca el regidor d’Esports, Camilo Grados, la tindran els esportistes, perquè l’esdeveniment consistirà bàsicament en un repàs de la temporada, els mèrits esportius i l’entrega de trofeus
Aquests dies, Esports treballa per confeccionar la llista dels finalistes absoluts i tots els esportistes que es reconeixeran a la festa. Un any més s’ha fet una crida als clubs i entitats esportives locals, buscant la seva implicació, per tal que facin les seves aportacions i triïn els candidats a les diferents categories: esport base, promeses, gent de club, mencions especials….
Aquest dijous, 27 de setembre, es reunirà per primera vegada el Jurat d’aquesta 24a edició que estarà format, novament, per representants polítics, d’entitats i de la premsa local i comarcal, reunió de la qual sortiran els finalistes de la festa.
Respecte a la data de la festa, que torna a ser com l’any passat, a principis del mes d’octubre, el regidor Camilo Grados assenyala l’interès de fer-la un cop finalitzada la temporada i a l’inici d’un nou curs esportiu.
L’escenari de Can Papasseit acollirà la gala de lliurament de premis, el dia 7 d’octubre, a partir de les 7 de la tarda. Les grades de l’espai polivalent reuniran la gran família esportiva vilanovina. L’accés només es podrà fer amb invitació per tal de controlar l’aforament de la sala.