Diumenge, 3 juliol, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

Les inscripcions a l’Espai de Joc i l’Espai Xic es poden fer en línia fins el proper 28 de setembre  

25 de setembre de 2018
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

espai de joc 2017_2018 (6)-720El mes de setembre s’associa tradicionalment a l’inici de les activitats formatives. Comença el curs escolar però també un seguit de cursos i tallers que es programen des de diferents àrees municipals.

El passat 17 de setembre es va iniciar el període d’inscripcions a l’Espai de Joc “El Cireret” que enguany es poden fer en línia a través de la plataforma www.vilanovaenlínia.cat. “El procés, explica la regidora de Serveis Personals, Sílvia Cáceres, és ben senzill i es pot fer des de casa, en qualsevol hora i qualsevol moment”.

L’Espai de Joc és un dels projectes que s’integra al centre “El Cireret” des de fa més de vint anys i compta amb un espai interior i un altre exterior on hi ha jocs i joguines per a diferents edats i “per satisfer totes les necessitats lúdiques tot gaudint-ne profundament” explica la regidora Sílvia Cáceres. “Tot plegat, diu Cáceres, en un entorn pensat per educar jugant i per gaudir d’un temps de lleure de qualitat”.

L’Espai de Joc s’adreça a nens i nenes de 3 a  12 anys, d’octubre a maig. Les famílies poden triar un dels dos torns: dilluns i dimecres o dimarts i dijous, de 17:00 a 19:00 h. Les inscripcions estan obertes fins el proper 28 de setembre i el curs començarà l’1 d’octubre. El preu per a tot l’any és de 70 €.

Per formalitzar la inscripció cal aportar a “El Cireret” el comprovant de pagament; fotocòpia de la targeta sanitària i les vacunes de l’infant i la butlleta d’inscripció i autoritzacions degudament omplerta.

L’Espai Xic torna a oferir un espai a pares i mares amb nadons de 0 a 3 anys per compartir experiències sobre la criança i educació dels fills

 Pel que fa L’Espai Xic, també té inscripcions obertes malgrat que hi ha temps d’apuntar-se fins el mateix 1 d’octubre ja que l’activitat comença el dia 2.

L’Espai Xic és un espai familiar, un servei educatiu adreçat als infants de 0 a 3 anys i els seus pares i mares. La regidora Sílvia Cáceres explica que “l’espai està concebut per donar suport a les famílies en els primers anys de vida dels seus nadons tot compartint i intercanviant preocupacions i solucions referents a l’experiència de la seva criança i educació”.

Les sessions de l’Espai Xic es fan els dimarts i dijous i es pot escollir o bé torn de matí, de 10:00 a 11:30 h, o bé de tarda, de 15:15 a 16:30 h. L’activitat és gratuïta, però cal fer inscripció. Aquest any també es pot fer en línea al www.vilanovaenlinia.cat

espai xic 2017_2018 (5)-720

Etiquetes: el cireretInfantilsLudotecaNadons
Notícia anterior

Una seixantena de persones de més de 20 municipis catalans van descobrir dissabte l’encant de Vilanova del Camí | FOTOS

Notícia següent

La XXIV Festa de l’Esport proclamarà els millors esportistes vilanovins el dia 7 d’octubre

Relacionat Notícies

carrer santa llucia 1 v1
Urbanisme

AVÍS | Dilluns comencen les obres d’arranjament del paviment del carrer Sta Llúcia

1 de juliol de 2022
visita Gandhi 4 v1
Comunicació

Emocionant i energètica visita de la Fundació Gandhi a Ràdio Nova | ÀUDIO

1 de juliol de 2022
jornada ucraina v1
Salut

Les referents de Benestar Comunitari a l’Anoia ofereixen una acollida emocional a les refugiades ucraïneses

1 de juliol de 2022
Notícia següent
Festa-esport-2017-159-720

La XXIV Festa de l’Esport proclamarà els millors esportistes vilanovins el dia 7 d’octubre

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.