
Després de reprendre al gener les visites al municipi, la Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor tornarà a Vilanova del Camí el mes de febrer per assessorar la població en temes de consum. La visita ja està programada i serà el dia 15 de febrer de dos quarts d’onze a una del migdia, a la plaça del Mercat
Les UMIC formen part del programa de l’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC) del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona. El servei que ofereixen està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets.
L’equip tècnic de la UMIC donarà resposta a les consultes i reclamacions que hi facin directament, el dia 15 de febrer, els ciutadans vilanovins, de manera presencial i gratuïta.
A les UMIC també faciliten material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d’aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb les clàusules abusives en contractes hipotecaris, telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.