Diferents entitats esportives del municipi han tornat a donar-se la mà per organitzar plegades la 6a Gimcana Esportiva a Vilanova del Camí. La cita serà el dia 21 de juny, a partir de les 10 del matí, a la zona esportiva de Can Titó. Un total de tretze d’entitats esportives vilanovines han organitzat aquesta trobada que vol convidar a tothom a passar una jornada lúdica i esportiva.
Les inscripcions es podran fer fins el dia 15 de juny, a l’Àrea d’Esports Municipal, a l’Edifici d’Entitats. Aquest any, s’ha tornat a establir una única categoria d’adults, a partir dels 15 anys, amb un mínim de 4 persones per equip i un màxim de 6. El preu és de 15 euros per conjunt i la primera regla per participar a la gimcana és tenir ganes de gresca.
Totes les proves es faran al costat del riu, a la zona esportiva de Can Titó, i seran molt variades. Hi haurà proves representatives de les diferents modalitats esportives dels clubs organitzadors (atletisme, bàsquet, futbol, petanca…) i també altres esports com llançament de jabalina, natació, bitlles o BTT.
Els organitzadors d’aquesta VI Gimcana són el Club Deportivo Cavernícola, el Club Bàsquet Vilanova, el Club Petanca Vilanova i la Petanca Santa Lucía, el Club de Tennis Vilanova, la Peña Madridista Vilanova, el Club Budokan, Bitlles Can Titó, l’Hockei femení d’Igualada, el Club Powerlifting Vilanova del Camí Alex Power Fitness, el Club Atlètic Igualada, la Unión Deportiva El Portuguès i el Club de Futbol Americà Igualada Eagles. També hi col·laboren les regidories d’Esports i de Cultura de l’Ajuntament vilanoví.
L’organització obsequiarà amb premis a tots els equips participants.
Per a més informació podeu contactar amb Joan Romero al 626 03 74 77.