Surten a concurs 11 parades per dinamitzar el mercat dels divendres de Vilanova del Camí
19 Set 2018
L’Ajuntament de Vilanova del Camí ha tret a concurs 11 parades per al mercat ambulant que la població celebra cada divendres. Són 8 parades de 8 metres lineals i 3 de 12 metres lineals. La convocatòria de sol·licituds estarà oberta fins el proper 10 d’octubre
El regidor d’Urbanisme i Medi Ambient, Juan Manuel Cividanes, de qui depèn aquest servei, ha explicat que l’objectiu del concurs és dinamitzar el mercat setmanal de venda no sedentària i aportar-hi nova oferta comercial.
Totes les propostes seran avaluades per un jurat que tindrà en compte la tipologia dels productes, valorant aquelles ofertes que actualment no s’ofereixen al mercat; també es valoraran els serveis complementaris: que ofereixin emprovadors, pagament amb targeta de crèdit, serveis postvenda i garanties, accions sostenibles com la utilització de bosses compostables, o la formació i experiència en matèria de mercat.
Així mateix es valorarà l’oferta, presentació i qualitat del productes i la situació laboral i social del sol·licitant.
Podeu trobar tota la informació relativa al concurs, així com la documentació que cal aportar a la pàgina web municipal, concretament al Perfil del Contractant.
Accediu des d’aquest enllaç
Notícies recomanades

L’Ajuntament convoca diferents actes informatius per explicar el projecte de desenvolupament urbanístic del barri Bonavista | ÀUDIO
15 Feb 2019 - Ajuntament, Notícies, Partits polítics, Ràdio