Verónica Romero d’Anfora’s: “Els inicis l’any 2013 no van ser fàcils però avui estic valorant l’expansió del negoci a nivell nacional”

12 gen. 2018


Després de l’impàs de les festes de Nadal, avui reprenem l’espai dels Valors Actius, dedicat a les persones emprenedores de Vilanova del Camí. Un espai que avui dediquem als perfums a granel, tot un món que descobrirem amb Verónica Romero d’Anfora’s, la botiga de perfums a granel i complements que trobareu al carrer Onze de Setembre


veronica romero anforas (3)-v2

Verónica era directora de logística i la seva feina li agradava prou però no l’omplia. Per això va decidir iniciar un nou camí professional, entorn el món dels perfums d’imitació, on va trobar un grau extra de motivació personal. Es va formar convenientment i va cercar un laboratori que elaborés fórmules de gran qualitat i que també li permetés ser  competitiva pel que fa al preu.

Simultàniament va cercar un local a Vilanova del Camí on finalment al 2013 va obrir una botiga des d’on ofereix els seus productes i serveis.

Sorprèn que en un espai tan petit pugui tenir fins a 345 mostres de perfum i assegura que en uns dies arriben un centenar més de propostes per a tots els públics. Perquè el perfum no és només cosa de dones. A Anfora’s també hi ha perfums per a homes, per a infants, ambientadors naturals… tot a preus molt assequibles. El pot de 30ml costa 5,95, el de 50 ml, 8,95 i el de 100 ml 15,95 €, explica Romero.

Una part important del negoci, explica Verónica Romero, és el tracte personalitzat i l’assessorament individualitzat que puc oferir a la clientela. “De vegades venen amb una idea preconcebuda i volen un determinat perfum perquè els ha agradat la seva olor en una altra persona o l’han vist per la tele, pensa que el que més demanen són les novetats que surten per televisió. Però el perfum reacciona d’una manera diferent en cada persona. Depèn del seu tipus de pell: si és més seca o més greixosa, del to, de si pren o no medicaments… “

Per això és recomanable, explica Romero, fer diferents proves a la pròpia pell i passada una estona, fer la tria. “Jo he après a distingir olfactivament, els perfums que tinc a la botiga, per tant quan tornen i em senyalen el lloc on hem posat la prova sé de quin es tracta només olorant-lo”.

El passat mes de novembre va fer 4 anys que s’ha obert la botiga i Verónica Romero ha fet una valoració molt positiva d’aquesta etapa, malgrat que reconeix que els inicis no van ser fàcils.

Assegura que malgrat no tenir encara pàgina web del negoci, té clients a tota Espanya. Diu que l’han conegut a través de les experiències d’altres clients i sobretot a través de facebook. En alguns casos, no només li compren gènere sinó que li han demanat ser punt de venda, una idea que Verónica està valorant molt seriosament.