Dijous, 26 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

Vilanova participa en un programa d’immersió político-tècnica en matèria d’innovació local

22 de setembre de 2017
12
Comparteix
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

red innpulso terrassa 22set17-w


Representants polítics i tècnics de diferents ciutats de Catalunya i Espanya adherides a la Red Innpulso, s’han donat cita avui a Terrassa. Des de primera hora del matí participen en diferents activitats relacionades amb la innovació local. Vilanova del Camí també hi està representada en la figura del tinent d’alcalde de Promoció Econòmica, Francisco Palacios i de la tècnica de l’àrea, Míriam Codina


L’Alcalde d’Èrmua, Carlos Troika, i el tinent d’alcalde de Cultura, Innovació i projecció de la ciutat de l’Ajuntament de Terrassa, Amadeu Aguado, han obert el programa a les 9h. Tot seguit, els representants de les ciutats participants ha presentat, en tan sols dos minuts, els seus projectes i l’àrea d’especialització local que estan treballant.


Vilanova aposta per un canvi de model energètic


En el seu torn d’intervenció, Francisco Palacios ha parlat d’eficiència energètica i ha apuntat les línies estratègiques del govern local per fer possible un canvi de model energètic a Vilanova del Camí. Un canvi que passaria per la substitució progressiva de les més de 2.200 lluminàries actuals a la via pública, la majoria de vapor de sodi, per altres de tipus LED, “amb una major eficàcia lluminosa i major rendiment”.

A banda de millorar el rendiment i l’eficiència, Palacios assegura que el canvi de model implicaria un estalvi econòmic important i ha donat xifres. Actualment es consumeix més d’un milió i mig de kw/h, mentre que la nova lluminària reduiria el consum a un terç, ja que s’estima que no seria superior als 500.000 kw/h.

El cost del servei també seria molt diferent, explica Palacios, passant dels prop de 290.000€ anuals als 87.000€ estimats amb les noves lluminàries. Cosa que “suposa un estalvi de més de 200.000 € que es podrien invertir”, ha dit Palacios, “en el disseny i la implantació d’accions d’eficiència energètica en les instal·lacions municipals, en campanyes d’informació i sensibilització i fins i tot en un canvi d’hàbits de consum”.

Les intervencions dels representants de les ciutats de la Red Innpulso, que s’han allargat fins a migdia, s’han tancat amb una ponència marc sobre les noves tendències i les claus estratègiques per a innovar als ajuntaments i un taller per grups. 

red innpulso terrassa 22set17-2-w


La Red Innpulso posa en valor els projectes compartits i les sinèrgies 


Després d’una pausa per a dinar, s’han reprès els actes amb una nova ponència, aquesta vegada sobre les oportunitats de finançament europeu per a projectes compartits i la detecció de possibles projectes conjunts que es puguin adequar a les convocatòries de finançament actuals.

També s’ha plantejat un outdoor training sobre el sisè hàbit, “sinergitzar”, on la suma 1+1 és igual a 3.

Etiquetes: InnovacióInnpulso
Notícia anterior

Vilanova destinarà 35.000€ a beques de transport per a universitaris i estudiants de cicles

Notícia següent

El CHV no pot puntuar a Pardinyes

Relacionat Notícies

amenaces marc castells
Ajuntament

Rebuig i condemna de l’Ajuntament de Vilanova davant els insults i amenaces a Marc Castells

25 de maig de 2022
romeria Virgen Hitos 2-dt
Cultura

La UCE Anoia celebra un reeixit retorn de la Romeria comarcal enmig d’un episodi de calor històric

25 de maig de 2022
CHV senior B en joc amb el Molins de Rei
Esports

Merescuda 4a posició del sènior B amb una última victòria davant l’Handbol Molins de Rei 

25 de maig de 2022
Notícia següent
CHV Vilanova Pardinyes Foto de Gerard Vallverdu-W

El CHV no pot puntuar a Pardinyes

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.