Dimecres, 25 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

La UCE Anoia celebra una nova Romeria Comarcal per la patrona d’Alcántara

17 de maig de 2019
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp
Sopar homenatge virgen de los Hitos 2019

Si el temps no ho impedeix, el Parc Fluvial acollirà aquest diumenge una nova Romeria Comarcal de la Unión Cultural Extremeña Anoia en honor a la Virgen de los Hitos. Dissabte passat, l’entitat ja va celebrar el sopar en honor a la patrona de l’entitat extremenya, amb l’assistència d’unes 120 persones que van compartir una agradable vetllada

Aquest diumenge, el programa d’actes començarà a les 9 del matí, amb un esmorzar a base de cafè amb llet o xocolata, i dolços típics extremenys. Cap a les 10 h està prevista la sortida de la processó des de l’església de Sant Hilari que recorrerà diferents carrers fins arribar al Parc Fluvial.

Els actes més lúdics començaran tot seguit, amb l’exhibició de genets a cavall, i jocs infantils de pintura i un atractiu recorregut amb carro per als més petits.

A dos quarts d’una del migdia, hi haurà missa cantada pel cor de la UCE Anoia, i una hora després, l’actuació del grup de cors i danses de l’entitat.

El dinar campestre aplegarà de manera informal i familiar als amics, socis i coneguts de l’entitat hauran d’emportar-se l’àpat de casa. Això sí, l’associació posarà les taules i cadires, així com el servei de bar. Des de l’entitat afirmen que hi haurà permís per instal·lar barbacoes pròpies.

La sobretaula estarà animada a partir de les quatre, amb noves actuacions musicals, aquesta vegada de la mà, primer, del grup de sevillanes del Casal de la Gent Gran de Vilanova del Camí i cap a les cinc de la tarda, de l’artista vilanoví Carlos Gómez.

La primera cita d’aquesta celebració va ser un sopar de germanor, el passat dissabte

Com és tradició, una setmana abans de la romeria – dissabte passat, 11 de maig- es va fer el sopar en honor a la patrona d’Alcántara. Unes 120 persones es van reunir a l’escola Marta Mata i s’ho van passar d’allò més bé, segons explica el secretari de l’entitat Cruz Granado.

L’acte va comptar amb la presència de l’alcaldessa Noemí Trucharte, així com de regidors de diferents partits polítics i presidents d’altres associacions vilanovines. Trucharte, la regidora Imma González, la presidenta de la Casa de Andalucía, Julia Moreno, i el president de la Unión Extremeña, David Borrega van adreçar algunes paraules als assistents, agraint la participació en aquesta trobada de germanor.

Durant el transcurs del sopar també va actuar el grup de playback “Teatro 60” de la UCE Anoia que va posar la nota de nostàlgia i diversió a la nit, fent que el públic recordés el temps de velles cançons. En nom de l’entitat, Cruz Granado ha convidat la població a participar, aquest diumenge, dels actes de la Romeria Comarcal.

Etiquetes: Romeriauce anoiaUnión Cultural Extremeña AnoiaVirgen de los Hitos
Notícia anterior

Les Regidories d’Igualtat de la MICOD tornen a visibilitzar el col·lectiu LGTBI per combatre la LGTBIfòbia

Notícia següent

Mor Daniel Martínez, un referent del món del ciclisme a Vilanova del Camí

Relacionat Notícies

Contenidors Cervantes (3)
Notícies

Cremen de manera intencionada diferents contenidors a Vilanova del Camí 

24 de maig de 2022
gespa artificial camp futbol can tito
Ajuntament

L’Ajuntament inicia els tràmits per substituir la gespa artificial del camp de futbol

24 de maig de 2022
trobada alcántara
Agermanament

Vilanova del Camí i Alcántara signen un protocol d’amistat i refermen un futur agermanament

23 de maig de 2022
Notícia següent
Daniel Martinez

Mor Daniel Martínez, un referent del món del ciclisme a Vilanova del Camí

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.