A partir d’ara les persones que pateixen diabetis a la comarca tindran un nou espai per compartir els seus neguits i per donar-se suport mutu. Aquest dissabte es presenta la recent constituïda Associació de Diabètics de l’Anoia, és a dir una nova delegació de l’Associació de Diabètics de Catalunya (ADC). Tindrà la seva seu a l’Espai Cívic Centre d’Igualada (Trinitat, 12) i obrirà portes els dijous, de manera quinzenal, de set a nou del vespre, o bé amb cites prèviament concertades. L’acte inaugural està anunciat per aquest dissabte, a les sis de la tarda, al mateix centre cívic.
L’entitat aplega les persones amb diabetis de l’Anoia, així com els seus familiars i persones sensibilitzades en tot el que envolta aquesta malaltia. La delegació anoienca neix amb l’objectiu d’esdevenir espai de comunicació i trobada de persones que tenen un objectiu comú: “tenir una bona qualitat de vida sense que la diabetis representi un obstacle”.
La plataforma vol servir també de suport a les persones amb diabetis de la comarca, per mitjà de la informació, l’assessorament i l’acompanyament. A més contribuirà a promoure la sensibilització de la resta de la societat de la problemàtica que afecta al diabètic i al seu entorn.
Per a més informació i contacte podeu fer servir el correu electrònic: adcanoia@adc.cat o els telèfons de contacte 722 75 37 41, a Facebook (Diabètics Anoia) o també a Twitter @AnoiaAdc