Uns 360 infants acampen a Can Titó per viure la nit més especial del Casal i l’Esportiguay
13 Jul 2018
Uns 360 nens del Casal i l’Esportiguay han compartit aquesta nit l’acampada al camp de futbol i el poliesportiu de Can Titó. El bivac és una de les activitats més esperades pels infants que participen en aquests dos programes de lleure estiuenc a Vilanova del Camí
Amb els respectius grups i monitors, la quitxalla va començar aquesta activitat extraordinària, fora de l’horari habitual, sopant plegats. Després com és costum van compartir uns quants jocs de nit, ben divertits. I a la nit, han dormit al ras o bé al poliesportiu, tot i que és un dia que més aviat, amb tantes emocions, dormen poc.
El regal, a primera hora del matí, ha estat llevar-se amb el cel ple dels globus de l’European Balloon Festival que participaven al vol de la ciutat.
Des de l’organització destaquen que tot ha anat molt bé.
Notícies recomanades

L’Ajuntament convoca diferents actes informatius per explicar el projecte de desenvolupament urbanístic del barri Bonavista | ÀUDIO
15 Feb 2019 - Ajuntament, Notícies, Partits polítics, Ràdio